БНТ отговори на обвиненията и наказа редактор за "грешката"

submit to reddit
В заглавие на новината за протестите срещу промяна в плана за управление на природен парк „Пирин“ от вчера (12 декември), публикувана на сайта на БНТ, е допусната редакторска грешка. Това се казва в съобщение, публикувано на сайта на Националната телевизия. Припомняме, че по-рано днес група екоактивисти и граждани се събраха на протест пред сградата на Националната телевизия на ул. Сан Стефано, недоволни от отразяването на снощните протести за парк "Пирин". Според....
виж още
Webground.bg